Followers

Monday, May 25, 2009

Tag dari Erin

1)Bekas kekasih saya adalah..
seorang insan yg pernah saya sayang

2)Saya sedang mendengar..
Suara-suara mereka diluar sana

3)Mungkin saya patut..
tdow skang

4)Saya suka..
membaca.. kalu dh start mmbc dh xigt dunia dah. haahhaa

5)Sahabat-sahabat saya...
Sahabat yg sntiasa bersamaku dikala ssh dan senang

6)Saya tak paham..
knp saya rasa bosan sgt duk kt sini

7)Saya kehilangan..
sesuatu yg berharga

8)Ramai yang berkata..
numa.. ko ni jiwang jgk eh?? Hehehe..

10)Cinta itu adalah..
Sesuatu yg indah jika ianya ikhlas tanpa dusta

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
merindui aku mungkin

12)Saya akan cuba..
menjalani kehidupan ini sebahagia yg mungkin

13)Ayat SELAMANYA.. membawa maksud..
forever n ever

14)Telefon bimbit saya..
nokia 5300

15)Bile saya terjaga..

Sy tgk enset.. kul brape sudah??

16)Saya paling meluat..
dengan manusia yg berlagak.. xleh blah


17)Pesta/parti adalah..
nothing

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
kucing kt rumah saya.. mmg comel. hehee

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
kanak-kanak.. waaa!! Best nye waktu knk2, gumbira selalu


20)Hari ini..
saya bosan yg teramat sgt.. bosan!! Bosan!!

21)Malam ini saya akan..
tidow awl… awl drpd biasa..

22)Esok pula saya akan..
bangun pegi sekolah.. hehe.. g kolej daaa

23)Saya betul2 inginkan..
KEBAHAGIAAN

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
cumil nye muka br bngun tdow.. wakakaka.. : p

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
pusat beli belah.. blh shooping

26)Makanan barat atau jepun..
dua2 pn sy xsuka..

27)Bilik yang terang atau gelap..
terang la.. gelap nk bt ape pn xnmpk daa

28)Makanan segera adalah..
cepat dimasak, sedap dimakan

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
terima kasih…

30)Siapa yang anda ingin tag..
Zila
Akim
kak memey

Agak penat jugak menjawab tag ini. Huhu.. kpd mereka yg saya tag sila jalankan tanggungjawab anda utk menjwab tag ini k!!.. heehe..

………nite!!!......

2 comments:

ZiLa said...

dh jawab dah...view my blog k..

numa LurVieya said...

ok babeh!!