Followers

Sunday, May 24, 2009

Pictures of Me

Sudah agak lama aku tidak mengupdate blog ku ini. Huhu.. bukan kerana terlau bz, bukan juga kerana tak de cite yg nk ditulis cuma mood untuk menulis tu tak de. Minggu lepas dikategorikan sebagai minggu bz, tensen n penat. Dan minggu ini, boleh dikategorikan sebagai minggu yang penuh emosi. How come?? Dunno la… tp itulah hakikatnya, hari-hari yang aku lalui dlm minggu ini penuh dgn emosi. Xtahu knp.. mungkin juga kerana dihati aku penuh dgn rasa RINDU. Rindu yg teramat sangat.. rinduku pada keluarga yang jauh disana, rinduku pada teman-teman, rinduku kepada yang merinduiku.. waaa..!! rindu lorhhh… : )

Hurm.. rasa cm dh lama xde gmbr baru, knp eh?? Kalu dulu blh dikatakan tiap2 hari tangkap gambar tp skang?? Hurm.. keinginan utk bergambar sudah tiada, sudah hilang entah kemana. Oleh kerana aku xde gmbr baru so aku nk letak gambr2 lama aku tapi yg telah diedit atau telah diphotoshop. Haha… : ) layan…




Pernah kah kamu tgk gmbr aku yg ini? Tidak kan?? hehe.. sbnrnya ini gmbr simpanan peribadi, tp oleh kerana blog yg aku syg ni soo aku post la jgk. Jgn jeles ya dgn gmbr ini!! Hehe.. aku suka cite ni, soo aku perlu ade kanangan bersamanya. Wakakaka.. : p



Jika sesiapa yg pernah membaca blog aku diawal2 dulu, pastinya korang pernah tgk gmbr ini. Gmbr ini adalah banner pertama blog aku sebelum blog ini diedit dan berubah rupa sepertimana hari ini.




Tadaaa!! Ini adalah gmbr bila aku menjadi sesorg yg fames, mungkin lebih fames dr Dato’ CT. hahha.. : ) actually aku edit gmbr ni time aku tgh kepenatan membuat asemen about Astro. Busan dan penat so aku bukak la photoshop, bermula la misi aku sebagai seorg designer. Wakaka.. gmbr katun tu sebenrnya dari astro punya pdf. Cilok2, edit2 n jadilah seperti ini. Hihi.. : )



Waaa!! Gumbiranya kanak-kanak ini tengok aku. Hihi.. : ) ini pn gmbr katun dari pdf Astro gak. Layan je lah kanak-kanak ribena.



Baca kata-kata hikmah tu and simpan dalam hati k!! Remember alwayzz the philosophy



Dan ini lah the latest my editing picture. The title is “rakan –rakan seperjuangan ku” . hihi.. Ini lah rupa rakan seperjuangan ku disini. Semoga kita semua akan berjaya menggapai sebuah KEJAYAAN.

...Sekian sahaja untuk hari ini….


No comments: