Followers

Tuesday, May 5, 2009

Gemuruh Jiwa

“Gemuruh jiwa

Semangat membara….”


Waa!! Esok presentation Projek Management. Aduyaiii.. agak seram sejuk jugak nak present ni. Huhu.. xtahu la knp aku ni mmg ada darah gemuruh betui kalu bab2 present ni. Dah la gabung kelas, aduyaii.. ni bertambah seram aku dibuatnya. Dah la tu kan, kelas yg satu lg tu ramai lelaki. Aduss!! Tahu2 je lah.. aku ni dh la pemalu org nya. Hahha.. tahap confident level aku ni mmg agk kureng la. Cmne eh nk kasi up sket?? Asl nk present jerr dh gelabah, dh xkeruan, dh xberpijak dibumi yang nayata dh. Aduyaiii.. ape nk jd ngn aku ni?? Huhu…
………………………………………………………………………………………………

Minggu depan ade mid-term mandarin. Aduyaiii… kene present gak. Dialogue, memorize lg. Ini yg membuatkan aku xsenang duduk ni, berdiri pn msti xsenang jugak. Habiss tu gimana ni??? And lagi satu.. dah la partner untuk present aku tu x de minggu depan. Aduyaiii… aku nk partner ngn sape nnt?? Huhu.. Aku ckp kt Sir, suruh postpone, wt minggu dpn lg satu sbb ramai yg xde mnggu dpn ni. Tp Sir ckp xleh postpone, sape yg xde minggu depan kena la wt lain kali. Aduss!! Soo.. aku??

Lps tu boleh ke pulak member aku ni die bg cadangan yang cukup bernas. Iaitu partner ngn …tut…. Hahaha.. member aku ni mmg xleh blah. Org tu jgk yg die sruh aku partner. Hahha.. n terkebetulan plak si …tut.. ni mmg xde partner pn. Waaa!! Oh tidak mungkin!! Xmo.. xmo.. xmo.. dan xmo.. xsanggup la aku. Member aku ni kan saje je.. itu yg aku xsuka itu jgk la yg die kenakan. Hehehe..

Tgk la cmne nnt minggu depan. Siapakah yg akn jd partner aku?? Atau mungkinkah aku xbt minggu dpn? Aku tunggu bt sekali ngn partner aku tu?. Atau pn aku betul2 kne partner ngan si..tut…itu?? ohh!! Aku harap kemungkinan yang akan berlaku bukan lah yang paling last tu. Ohh tidak!!! Tidak sanggup aku.

6 comments:

As said...

salam..norma..ko study kt mane ek??

numa LurVieya said...

wslm..
linda eh?
hehee..

aku study kt KLMU skang.
menimba ilmu sedaya yg mungkin.
hahaha.. :P

ZiLa said...

hahaha...lawak tul..
aku hrp yg kedua tu la..hehe..
ala,ape salahnye..
kan mengeratkan silaturrahimm..
bukan ke elok mcm tu??
ahaks!!

numa LurVieya said...

zila...
msti ko th kan sape si..tut..tu??
hahaha...
ko la ngn die nk??
ekeke... :P
xpn.. ko pertimbangkan lah cadangan yg aku kasi hri tu.
hehee...

Dr. Ridzuan Masri said...

To do presentation smartly and effectively, you must do the following :
1.) Do not read the slide fully. Just read the main important points and explain wisely.
2.) Do not affraid of grammatical error. KLMU's students with regards of their presentation approach and skills, are overall better than some IPTA. Just be confident..
3.) Shut the light down.. huhuhu... ask permission from your lecturer first..
4.) Practice, practice and practice..

Finally, thanks for following my blog.

numa LurVieya said...

kredit for en. Ridzuan..
......................
tq soo much for ur comment and tips,
insyaAllah..i will...

practice, practice n practie!!
yess!! practices make perfect.
:D