Followers

Friday, May 1, 2009

Indahnya cinta jika ianya benar2 cinta

“Jangan sebut aku perempuan sejati jika hidup hanya berkalang lelaki,

tapi bukan bererti aku tidak butuh lelaki untuk aku cintai....”


Sudah agak lama aku tidak menulis. Minggu lepas aku agak busy dengan assignment. Banyak assignment yg nk kne submit, smpai naik tepu aku nk membuatnya. Tapi nak wt cmne kan dh namanya student, namanya study of coz la kne ade assignment. Actually banyak benda yang aku nk tulis, banyak benda yang ingin aku beritahu, banyak benda yg ingin aku smpaikan. Tapi.. tak tahu dimana ianya harus dimulai.

Weekend day… x ada apa yang seronok disini. Segala-galanya bisu.. segala-galanya bosan.. segala-galanya tak indah. Adusss!! Kenapa harus begini kehidupan aku sekarang? Kenapa ya?? Owhh.. tidak! Aku xperlu semak kan otak aku dgn semua itu. Aku hanya perlu menghargai apa yang ada disekeliling aku. Yup!! Itu yg sepatutnya. Baik ke buruk ke, best ke xbest ke… layan je lah kan. Huhu..

Tadi aku layan movie indon, “Perempuan Berkalung Sorban”. Agak best jugak la.. sbb aku blh layan sampai habis tanpa di skip. Hehehe.. cerita die more to Islamic sket. Lebih kurang cite ayat-ayat cinta. Tp bg aku ayat-ayat cinta lagi best. Tapi cerita ni pun best gak sbb blh buat aku merembeskan air mata. Huhu.. sedey seyhhh.. sob..sob..

Kata-kata yang kt atas tu aku ambil daripada movie ni la. Dan yang paling best aku suka ost die. “Ketika Cinta” by Siti Nurhaliza. Indahnya cinta jika ianya benar-benar cinta.. Benarkan??

===================================================================



============================================================================

4 comments:

ZiLa said...

mcm best je cite tu..nk tgk jgk...

numa LurVieya said...

best!!
baik ko tgk
tp sdey skt la cite die
huhu...

ZiLa said...

nti de mse aku tgk...skrg ni kan bz skit..nk presentation, nk midterm...assgment en najib lg...aduh...projek xbetulkan lg..mls btul la..penat...

numa LurVieya said...

elele.. ko asyik bz jer memanjang
aku pn bz gak
tp smpat jer melayan cerita
ko mesti bz melayan bnda lain ni
ekekkee...

p/s: jgn marah!! sbb ko xsweet ble marah. hehe..:D