Followers

Sunday, May 17, 2009

Knp perempuan mudah menangis???

Orang perempuan mencuci mata dengan menangis, Orang lelaki mencuci mata dengan tengok perempuan menangis…- Dato’ Dr. Hj Fadzilah Kamsah


Adakah anda bersetuju dgn kata-kata diatas?? Hehhe.. bukan aku yg cakap tp pakar motivasi Dato’ Dr Hj Fadzilah Kamsah yang cakap. Hari tu aku ade dgr vt die pasal kenapa perempuan mudah menangis. Hehe.. agak menarik juga utk didgr, lagi pn aku mmg mnt kt dia. Banyak benda yg boleh diambil drp ucapan die tu. Sekurang2 nya aku blh la mengenali diri aku sndiri. Hehe.. sbb aku pn suka menangis. Aku menagis sebab aku rasa aku cantik sgt bila menangis. Hahaha.. : ) benar kah begitu?? anda pula bagaimana? Knp korang suka menangis?

Dan Dato’ Fadzilah ade ckp lg yang kenapa lelaki pula sebaliknya. Nak tahu kenapa? Sbb nya lelaki mmg sudah diajar dri kecil untuk tidak menagis. Kalu menangis menandakan die tu lemah dan bukan lelaki sebenar. Haha.. atau dgn kata lainnya adalah lelaki perlu EGO untuk menangis!!.hehe.. ok la tu kan, xelok laki nangis, nnt xmacho. Hehehe.. : ) actually buknnya xmenangis, cuma jarang menangis.

5 comments:

Azhar85 said...

sbb perempuan hati die sensitif..tul x..huhuhu :)

laki nangis x macho..ye ke..kalau menangis kerana kesyukuran..mcm mane lak..hehehe :)

ZiLa said...

mmg btul..hati perempuan ni mmg snsitif skit..mudah tersentuh...

laki nangis tu mmg nampak xmacho..tp adakalanye nangis tu perlu bg setiap insan..supaya hati xmembengkak..

ermmm..menangis kerana kesyukuran...adakalanya ye..sbb mase tu kite akan rase terharu sgt..smpai xsdr blh menangis..

numa LurVieya said...

erm.. betul2.. :)
of coz la sbb pmpuan hti die lmbt n cpt la snsitifnya n mudh la menangis nye. hehe.. :)

bab kata dato' fadzilah.. salah satu tangisan yg berkualiti adalah menangis kerana kesyukuran. menangis pn perlukan kualiti tau. hehehe.. :)

EyEdA said...

dgn airmate..
seorg hamba m'jd > hmpir kpd Pencipta..
dgn airmate..
m'buat kite mngenal siape diri kite..
dgn airmate..
m'buat kite > m'hrgai apa yg kite ada..
dan dgn airmate juge..
kite dpt m'cuci mate yg kne masok habuk
huhu..

numa LurVieya said...

yup..
u r rite sis eyeda..