Followers

Tuesday, May 26, 2009

My Baby You

Hari ni 26 May 2009, Kak Long telah selamat melahirkan baby boy nyer yang kedua.. aku agak gembira bila dapat berita ini. Hehehe.. dapat baby baru plk tahun ni. Kak long ni actually my cousin, tapi dh terbiasa panggil die kak Long. InsyaAllah hujung minggu ni nk g umah die, nk nengok baby. Tiap-tiap tahun aku dpt baby br.. hehe… tahun lepas dapat 3 org baby. 2 baby boy n sorang bby girl. 2 org baby boy tu anak cousin aku n sorang lg bby girl tu anak makcik aku. Wahh!! Semakin membesar family aku. Bagus2.. hihi.. memang kalu time raya meriah giler, ohh seronok nyerr…


Ni baby cousin aku, nme nye ialah Mohd Zafran Akhil bin Sazlimi. First baby diorang… nme baby ni nenek diorang kt kemaman yang kasi. Cucu sulung kepada kedua2 belah keluarga. Hehe.. sonok kemain.


Yang ni plak baby cousin aku gak tp cousin yg lain plk. Kahwinnye lebih kurang tarikh 2,2 cousin aku ni. Dapat baby pn dkt2 sme tarikh jgk. Bagus betul kan?? hahhaha… : ) nme nye ialah Mohd Faiz bin Kamarulzaman.


And yang bby girl secibik cm amoi ni anak makcik aku. Ni anak yang ke 4. comel giler la bby ni, geram jerk rasa.. nme nya ialah Nur Fasha Umairah bt Iskandar Shah. Harap2 dh besor nnt pn comel cmni jgk. Hehhe.. : )


Bile la nk sonok dapat bby sndiri plak kan?? hahhaa… sudah bersediakan anda untuk mempunyai baby?? Ngeee~~~ ma aku tu pun sbuk duk tanyer, ble nk kawen. Aduyaiii… org muda lg la, belajar pn xhbs lg.. sabo ye ma. Tunggu lg dua, 3 tahun InsyaAllah kalu ade jodoh, ade rezeki dpt la ma tgk anak ma ni naik pelamin. Wakakaka.. ma aku yang xsabo, aku??? Hehehe… : )

3 comments:

ZiLa said...

wah..comel2 belaka...rase nk cubit je pipi diorg..huhu..

ko bile plak nk dpt baby...?
nak tgk ko naik pelamin..
huhu..ntah sape la gerangan jejaka disebelah tu nanti kan... :)
xsabo nk tgk..huhu

Azhar85 said...

cute..huhuhu :)

numa LurVieya said...

haha..
tu la kan..
aku pn xsabo nk tgk
:p