Followers

Wednesday, April 15, 2009

My External Hard Drive Transcend 250 GB at PC Fair KLCC


Cun tak my External Hard Drive?? Hehe.. Sudah lama menyimpan hasrat untuk memiliki nya. And finally I got that.waa!!! hepi lorhh. Kebetulan ada PC Fair kat KLCC and terkebetulan pulak duit tengah ade soo, ape lg.. Tiba lah masa untuk aku usha2 External ni. Actually budget aku RM seratus lebih jerk, and nk beli yang paling murah jerk. Konon!! Tapi bila sampai sana tengok banyak pulak pilihannya. Actually banyak brand yang ade, tapi brand yang paling cun and memikat hati aku ialah Transcend. Dia ade dari 160 GB, 250 GB and 320 GB. 160 GB for RM169, 250 GB for RM209 and 320 GB for RM 239. Bila di hitung2 and seboleh-bolehnya memang aku nk beli yang 320 GB. Waa!! Best kan. Tapi memandangkan budget aku hanya RM seratus lebih soo.. terpaksa lah aku buang hasrat itu. And bila dihitung2, alang2 kalu beli yang 160 GB pun dah dekat ngn RM 200. baik aku beli jerk terus yang harga RM 209 tu kan. Soo.. bodek punya bodek ngn abg Chinese tu, dapat la yang 250 GB tu dengan harga RM 203. Waa!! Boleh la tu, dah jimat RM 6. hehehe.. penat betul membodek, but berbaloi la jugekk, ok ler tu.

Alamak!!.. duit la pulak tak cukup, terpaksa la keluar balik dari PC Fair tu untuk amik duit. Aduhai.. nyesal pulak tak kuarkan duit terus tadi. Nak kuar dari tempat PC Fair tu.. kene la pulak meredah barisan bala tentera maxis broadband yg tengah wt promotion. Aduhai!!! Semak, semak. Tapi xpe, demi kerana impian aku untuk memilikinya akan ku redah segalanya. Hehe.. Keluar balik, masuk balik and finally, yeahuuuu!! Dapat gak aku beli External Hard Drive ni. Ngeee~~~ hepi lorh, and penat jugak. Sian member aku, mesti ko penat kan Kin?? Sowiii… Tp xpe lah sekali sekala exercise sket. Hehehe..

Hati pun dah senang soo.. tiba lah masa utk pulang. KFC?? Bila ternampak KFC baru lah teringat perut ku sedang kelaparan. Hehhe.. dan dan jerk kan. Masuk jer KFC ternampak la mereka yang aku kenali. Jeng2, siapa kah mereka?? Hehe.. Ali, Boy and member die lg sorang. Ooo.. datang PC Fair gak rupanya. Time dalam PC Fair td intai jugak, kot2 ade jumpa ngn member yang aku kenal. Tak pulak jumpa. Diorang baru nk pegi rupanya, kita dah nk balik dah. Huhu…

Hati senang, perut pun dh kenyang… Waaa!! Xsabar rs nk balik umah. Time2 nak balik tu terserempak pulak dengan norma, norma Sarawak. Ekeke.. die keje part time kt situ. Ok gak nmpk die kje, xde la penat sgt.

Kene la balik sorang2, ekin nak balik umah die. Huhu.. terpaksa la kita berpisah di stesen lrt ni. Huhu.. Ko naik ke Kelana Jaya and aku naik ke Gombak. Bye2.. Kin!! Dah sampai tu boleh pulak hujan. Aduhai!! Dah la tak bawak payung ni, habis la basah. Habis la basah paper bag PC Fair aku ni. Hehehe.. Terpaksa la jugak aku meredah hujan tu, tp seb baik xlebat sgt, hujan renyai2 jerkk. Kalu x memang gerenti lencun aku dibuatnyer. Tapi yang aku musykil tu, selalu jer time aku balik mesti hujan n mesti aku kene hujan. Aduhai!! Sedey betoi laa. Huk huk huk.. ni rs nk nangis ni. Asal aku balik jer hujan, asal hujan jer aku balik. Hehehe.. dah memang begitu kehendaknya, layan je lah>>>

2 comments:

zila said...

wa...sian ko kan..asal balik je kene ujan...asal ujan je ko balik...ntah2 ko xmandi kot...hehe..jgn mrh..
tp berbaloi la sbb dpt beli external hard disk yg ko idam2 kan selama ni...next year turn aku plak..hehe
tungguuuuuuuuuu.....

numa LurVieya said...

tu la psl..
sbnrnya die sruh aku balik tu terus mndi. sebab tu die kasi kene hujan
kalu x mesti aku xmndi
ngeh2.. :)

next year eh turn ko
ok2..