Followers

Monday, April 6, 2009

Dari Mata Arisa

Aduhai.. syok la pulak layan cite Dari Mata Arisa. Dari Mata Arisa sebuah drama yang diadaptasi dari novel Kau Sayangku karya Bikash Nur Idris. Novel die xpernah lak aku bc, maybe best kot sebab cite die mmg best. Actually cite ni dh lme main kt RTM, tp sekarang disiarkan kembali diatas permintaan ramai. Soo.. mmg patut la di ulang tayang balik, sebab mmg best pun. Huhu.. tp aku hanya berpeluang utk tgk kat u-tube je lah. Drama ni ade 40 episod kesemuanya, n skang aku baru tengok sampai 20 episod. Sebab sampai situ jer pun yang ade lam u-tube. huhu.. Xsabo2 rs nyer nk tengok episod seterusnya. Thanks ya!! kpd insan yg sudi meng'upload' drama ni.

Oleh kerana aku dah tangkap lentok kt drama ni,soo.. aku pn ape lg>>> aku download la cite ni n layan la sepuas2 yg mungkin. Hahhaha.. best2!!>> n oleh kerana hati aku betul2 tergoda dengan keayuan n kecomelan Arisa>> aku snap banyak2 pic die. Waaa!!! memang best!!! n ape lg>> jom layan pic Arisa yang berjaya aku snap. hihihi>>>
============================================================


Arisa and Akiff Air mata seorang ArisaThe best part in this drama
==============================================================

No comments: