Followers

Wednesday, April 22, 2009

KEREPEK OH KEREPEK!!

Knp kerepek?? Kerana kerepek telah menjadi agenda utama dalam hidup aku utk semester ini. Knp kerepek menjadi agenda utama aku? Knp kerepek perlu hadir dlm hidup aku? Hahha.. kenapa??>>> kerana ianya telah menjadi satu tanggungjawab dan tugasan yang perlu aku laksanakan.

Subjek aku sem ni-Professional Selling- telah memaksa aku n the gang utk menjual produk. Target sales adalah RM 10, 000. gler banyak!! Dalam masa 4 bulan. Aduyaii.. mcm mne tu? Boleh ke kitorang dapat RM 10,000?

Pk punya pk n then kitorang choose utk jual KEREPEK. Knp kerepek?? Kerana kitorang suka makan kerepek. Hahha.. n kerana member aku tu org Batu Pahat, Parit Raja ( dkt UTHM tmpt aku blaja dulu). And my lecturer juga ade pesan supaya pilih produk yang "modal KECIL, untung BESAR n kerja SENANG". Soo.. kitorang decide utk jual kerepek.

Bermula pada saat itu, maka bermula lah kehidupan aku dengan kerepek. Hahaha… Pertama kali packing kerepek n jual kerepek agak teruja juga. Almaklumlah.. pengalaman pertama katakana Hihi.. tp skang ni ble dh hari-hari tgk kerepek, jual kerepek. Aduyaiii…naik menyampah pulak rasa. Setiap mnggu kne packing kerepek, lps tu tiap2 hari jual kerepek. Padahal xde la hari-hari sgt pn. Hehe.. kdg2 tu curi tulang gak. “jangan marah boss!!”. Penat lorh rasa, lagi2 time packing tu, aduyaiii.. rasa cm nk patah tulang belakang aku ni . Hahaha.. tapi nk wt cmne kan buat jelah dgn penuh kesabaran. Aku sudah kehilangan weekend day’s yang indah dalam hidup aku hanya kerana KEREPEK. Ohh nooo!!. Huhuhu…

Xsabo rs nyer nak say bye-bye kt kerepek yg aku syg ni. Hehhehe.. Tp xbaik kan buat kerja kerana terpaksa, tp??? Betul2 rs terseksa ni. Huk huk huk.. Xpe- xpe, nnt kalu dh dpt duit RM 10, 000 tu blh kitorang enjoyyyy!! Hureeeyyy!! Best!! Best!!.

GOD.. please give me a very big luck in this poject. Semoga dgn restu dan izin dari Nya kami akan berjaya menyempurnakan tugasan ini. Amin….

4 comments:

zila said...

hahaha...hidupku n hidupmu jua terseksa kerana KEREPEK!!!

numa LurVieya said...

keh..keh..
ku fikir ku sorang yg terseksa
rupanya org disana pn terseksa jugak
hahahha..

ZiLa said...

bkn setakat terseksa,tp dh lemas,dh bosan n yg sewaktu dengannye...bile la nk berakhir...

numa LurVieya said...

tahu xpe...
percaya lah. This projek betul2 buat aku tensen. Makkk!! tolong!! nk balik. nak lari dari kerepek ni.