Followers

Saturday, April 18, 2009

Group Project @ S.P.N.B

Sesungguhnya, jutaan terima kasih saya hulurkan kepada En. Mahyuddin terutamanya dan En. Putra kerana telah memberikan kerjasama yang cukup baik kepada kami semua dalam menyiapkan tugasan Project Management ini.

Tugasan ‘Project Complete but Delay’. Kami telah memilih Syarikat Perumahan Negara sebagai Company rujukan kami dalam mendapatkan maklumat yang kami inginkan. Alhamdulillah, proses untuk mendapatkan maklumat itu berjalan dengan lancar. Pertama kali pergi ke Syarikat tu agak seram sejuk jugak. Almaklumlah nak jumpa orang korporat, nak bercakap dengan orang BESO. Ingat senang ke nak berurusan dengan org2 korporat ni. Kena buat appointment dulu la, mne leh nk datang n jumpa sesuka hati jerk. pastu kalu nk bercakap pn, kena cakap ngn secretary die dulu. Hurm.. Tapi kira bernasib baik jugak la sebab org korporat yang kami jumpa ni, baik orangnya and tidak la begitu menyeramkan. Hehee.. senang la sket nk wt kerja kan.

And nasib naik jugak la, kami dapat ahli group yang OK n tidak ade apa2 masalah sepanjang kami menjalankan tugasan ini. So.. maklumatnye dh dpt Cuma tinggal buat report and prepared for presentation je lah. Huhu.. harap2 semuanya akan berakhir dengan baik and suksess!!

To all my group members, Kak Faiz, Kak Wani, Zila n Ekin.. Samo-samolah kita berjuang nanti yerr.. hihi.. CHAIYOKK!!!.... Dah settle sume, pe la gi, moh la kita layan gambo-gambo kitorang yang cun melecun ni. hehehe >>>>>
====================================================================

Zila n Ekin

Kak Faiz , Kak Wani n Me

My group members: Kak Faiz, Kak Wani, Zila, Ekin n Numa

My group members again!!

shUe n Ekin


Ekin n Zila
Numa n Zila
<<numalurvieya>>====================================================================




2 comments:

zila said...

wah..bestnye...comel gambo aku..hehe...korg pun comel jgk...

numa LurVieya said...

sume comeyl
xde yg terkecuali k
termasuk la en.Mahyuddin n en Putra
ehheeehhe... :D