Followers

Friday, April 3, 2009

Datuk Siti Nurhaliza : Istimewa Malam Sinar Maulidur Rasul 1430H

Aduhai.. entah sudah kali ke berapa aku jatuh cinta dengan suara merdu Datuk Siti Nurhaliza. Soo..awesome!!. I really love her voice. Bestnyer kalu aku punya suara selunak merdu like Datuk siti, ohh!! sonoknyerr!! hehehe.. :) Actually i'm not the fanatic fans of Datuk Siti, n i'm just love her voice only. I dont really like to know about her self, her life n her world. I dun care!! But for sure I noe, the story of Datuk Siti Nurhaliza. Because the world tell me. N for me, She is the best singer n noe body can challenge her until rite now. She has attitude, she has a charismatic, n the most important is she noe how 2 "bawa diri", "jaga diri" n always keep her self in safety. Die sentiasa membawa identiti malay n ketimuran dalam diri die. Just a good thing...

Cuma satu jerrr..yg paling aku xleh terima psl Datuk Siti ni, iaitu... Die punya tudung!! Datuk Siti, U tahu x.. U tersangat la cantik n comel kalu bertudung n berpakaian sebagaimana di malam sinar maulidurrasul hari tu. Aduhaii.. kalu lah U boleh kekal kan imej mcm 2, gerenti satu Malaysia hepi.Hehehe.. :) betul!! kalu xcaye, try bt>> hehe.. Moh kte nengok performance Datuk Siti dimalam Istimewa Sinar Maulidurrasul, penuh dengan ciri muslimah. I like!!!>>>>



No comments: