Followers

Sunday, June 7, 2009

Terminator Salvation



Hari ni g tgk wayang ngn kengkawan, ngan Ekin, Zila, Jim, Ali n Boy. Kami tgk cite Terminator Salvation. Wahh!! Best giler cite die. Hihi.. xsia2 tgk wayang hari ni. Sebenarnya aku bknye nk tgk sangat cite ni, tp disebabkan kawan2 lelaki ku itu yg nk tgk. Soo kitorang ikut jelah. Tp seb baik best. Hehe..

Action Movie.. perghh!! Start dari awl smpai hbs penuh dgn aksi. Aku kasi Five Stars for this movie. Kepada sesiapa yang nk tgk wayang, aku shorkan Korang tgk cite ni. Sbb mmg best. Rasa cam nk tgk lagi sekali. Hehe.. Tp action2 pn last2, ending die sdh gak. Huhu.. Sbb salah seorang dari dua org tu kena mati sbb nk selamatkan lagi sorang. Dua2 pn aku suka, Marcus n John connor. Tapi aku lg suka marcus. Hehe.. tp die yg mati.. tp xpe, sbb die ckp die dh biasa mati. Ngee~~~

6 comments:

ZiLa said...

yeah...mmg best pun..rase nk tgk lg je...aku pun suka watak marcus jugak..best n hensem...huhu

numa LurVieya said...

hehe..
itu lah
best kan
marcus yg ensem
hihi.. konpem tgk lgi

Efiz said...

best ke?
best tahap dewa ke or best tahap gaban?

Azhar85 said...

awk kena tgk citer-citer die dari no.1 sampai 3...baru faham citer die..huhuhu :)

P/S : Marcus hensem pun dah x guna gak..dah jadi robot..x dapat rase nikmat manusia lg...huhuhu...my opinion..huhuhu..

numa LurVieya said...

efiz...
best!! mmg best sgt
kalu nk tahu tahap best die tu
kena la tgk sndiri n rasainya sndiri..
hehee.. :)

best.. cayolah cakap den!!

numa LurVieya said...

hehe..
marcus mmg ensem. walopun die robot
tp die ade jntung manusia
soo.. kiranya separuh manusia separuh robot
ok la tu...
masih ade nikmat manusia lg tu
hehee.. :p