Followers

Wednesday, June 24, 2009

Dirly(pakwe agnes monica)- Sampai ke Ujung Dunia


Dirly ni adalah Bayu dalam cite Jelita. rupa2nya die ni penyanyi gak, igtkan pelakon jerkk. best lak tu lagu die yang ni. dan xsangka lak yg die ni pakwe nye agnes monica. Dh lme ke baru kapel aku pn xth la sbb aku ni bkn nya mnt sgt kat agnes ni. Muka mmg la lawa, suara pn best jerkk tp tu la seksinya melebih sgt, suka bt aksi yg xberapa senonoh lak tu. Walopn die bkn melayu, tp getik gak menengoknya. hahah.. lagi2 ble tgk aksi melampau die dgn si Dirly. kalu korang nk tgk klik sni DIRLY N AGNES IN LUV. Getik bebenor aku menengoknya.. nampak no cm budak2, xmatured langsung. haha.. lantak die la, ape2 pn lagu die yg ni mmg aku layan. hihi.. :p


Dirly- Sampai ke Ujung Dunia



Cinta ini menggelisahkan aku
Membuat aku gila
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku…

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai engkau tak di sisi
Risau isi jiwaku

* Selama kau belum jadi
Milikku yang utuh
Aku akan slalu milikimu
Selama bumi masih kan terus berputar
Aku akan selalu menujumu
Walau ke ujung dunia

Cinta ini membodohkan aku
Menutup akal sehatku
Andai kita terpisah
Mati rasa-rasaku…

Back to *

No comments: