Followers

Saturday, October 31, 2009

:: Sweet 22::

Hepi indipendence day! 52 tahun sudah negara ku merdeka. Semoga ianya akn terus merdeka, harmoni dan selamat utk selama-lamanya. Amin...


29 august 2009.. genaplah umur ku 22 tahun. Suatu angka yg sudah cukup utk menggambarkan kedewasaan. Hehe.. sudah dewasa kah aku??


Supprise wish!!.. sesuatu yg xpernah aku sngka akn tejadi. Tq kpd ZILA, Yan n Huda, ur supprise is sooo suprise. Hehe.. cerita supprisenya begini. Di jadikan cerita pd mlm besday aku tu aku tertido awl. Xth la knp, selalu xpernah plk tdo begitu awl. Lps hbs tgk cerita nur kasih, masuk blk, ngadap laptop jap pastu terus ttdo. N then, ntah berapa lama aku tdo tb2 Yan dtg blk n kejut kan aku, die ckp kak Zila panggil nk tanye psl asemen. Aku dgn keadaan yg br bgun tdo ni rs cm pelik dn heran sbb nya Yan yg xpernh2 nk kjutkan aku tb2 kjutkan aku. sdgkan bdk lm blk aku xplk nk kjutkan aku. aku dgn penuh kemusykilan ni terus bangun nk g jmpa Zaila. N then, tb2.. guest what?? Hehe.. ”hepi besday to you...” diorang nyanyi. Waaa!! Rasa cam nk nangis jerr time tu. Seriusly xigt pn besday aku. huhu.. Zaila bawak sepotong kek n coklat utk aku n wish hepi besday. Huaaa... terharu saya. Dah la br bgun tdo, mmg serius tgh mamai. Seb baik xde org rakam, kalu xmmg konfirm kelakar gilak. Hihi.. terima ksih byk2 kpd semua yg trlibat dgn supprise tu, sesungguhnya aku amat menghargainya. Thanks a lot...

2 comments:

gm0t comot said...

ingat2 dah tua....huhuhu....

numa LurVieya said...

belum tua lg la gmot..
cuma dh berusia sikit jerkk
hehehe... :)